Instagram : @coach_asmaaishah

30 November 2015

Coach Asma 013 2203389 : Fungsi dan Kelebihan Teamix Herbalife

Teamix Herbalife antara minuman kegemaran saya sepanjang hari. Boleh dikatakan ianya antara produk wajib ada dalam handbag. Kenapa produk wajib? Sebab teamix Herbalife ada banyak fungsi kebaikan. 

1. Antioksida
Teamix Herbalife mempunyai antioksida yang sangat tinggi di mana ia bantu meningkatkan sistem imunisasi badan kita. Teamix Herbalife membantu melindungi sel-sel badan yang teroksida akibat daripada pemakanan harian kita.

2. Bakar Lemak
Teamix Herbalife sangat membantu dalam proses penurunan berat badan. Ia membantu meningkatkan metabolisma badan dan mempercepatkan pembakaran lemak badan. Sesiapa yang dalam proses turun berat adalah diwajibkan mengambil teamix herbalife ni.



3. Cleansing
Kebiasaannya saya minum teamix herbalife ni selepas makan. Ia membantu proses cleansing dalam badan selepas makan. Ibaratnya lepas makan kita bakar balik lemak lemak degil tu. Lebih kurang macam tu.

4. Detox
Dah cuci haruslah kene buang atau detox. Jadi tak hairan lah kalau minum teamix herbalife ni anda akan kerap ke tandas. Ia dipanggil positive reaction dimana teamix herbalife telah menyingkirkan toksin toksin dalam badan anda.

5. Meningkatkan Stamina
Ya, ia mampu meningkatkan stamina badan kita setiap hari. Ia sangat sesuai ketika anda bersukan. 

Tips ; 
> Satu hidangan teamix herbalife bersamaan 6 kalori sahaja.
> Satu hidangan teamix herbalife berupaya membakar lemak badan ibarat kita bersenam selama 20 minit.

Coach Pengurusan Berat Badan Herbalife
Coach Asma 013-2203389


No comments:

Post a Comment