Instagram : @coach_asmaaishah

16 November 2015

Herbalife Makanan Gantian No 1 di Dunia : Boleh Membantu Turun Berat Badan

Mungkin ramai yang sudah tahu mengenai Herbalife boleh bantu turun berat badan. Tapi ramai yang tak faham konsep kenapa Herbalife boleh membantu anda turun berat badan. Sebagai coach pengurusan berat badan Herbalife Malaysia, saya selalu tekankan kepada klien,  Herbalife bukan ubat kurus tapi ia adalah makanan gantian yang rendah kalori dimana ia membantu anda menurunkan berat badan. 





Untuk turun berat badan, anda perlu lah makan makanan mengikut kalori badan perlukan. Sekiranya badan dimasukkan dengan makanan yang semua tinggi kalori, mestilah ada lebihan kalori yang tidak dibakar dan seterusnya akan menjadi lebihan lemak. Oleh sebab itu, anda sangat digalakkan makan makanan yang rendah kalori untuk proses penurunan berat badan. Sangat tepat untuk anda nak turun berat badan mengamalkan Herbalife dalam pelan pemakanan harian anda. 

Untuk anda yang nak turun berat badan, hendaklah menggantikan 2 kali makanan harian dengan Herbalife. Tujuannya untuk membantu pengawalan kalori harian supaya tidak berlebihan. Untuk pengetahuan semua kalori Herbalife Formula 1 shake hanya lah 90 kalori sahaja untuk setiap satu hidangan. Jadi jumlah kalori yang anda gantikan dengan Herbalife baru 180 kalori sahaja sehari. Yang lebihnya anda boleh makan makanan harian lain sehingga cukup kalori badan perlukan.





Program yang saya tawarkan
*Turun Berat Badan
*Naik Otot
*Kekalkan Berat Badan
*Sarapan Sihat


Coach Asma 
013-2203389
4 Tahun Coach Bebas Herbalife Malaysia

No comments:

Post a Comment