Instagram : @coach_asmaaishah

24 March 2016

Coach Asma 013 2203389 l Ahli Bebas Herbalife : Side Effect/Kesan Sampingan Makan Herbalife

"Apa side effect kalau makan Herbalife?"
"Kalau makan Herbalife ni ada kesan buruk tak?"
"Orang yang ada masalah kesihatan makan Herbalife jadi apa-apa tak?"

Haaa.. Ni antara soalan glamour yang saya dapat sepanjang menjadi coach Herbalife. Soalan yang sama sahaja maksud walaupun ayat berlainan. Jadi disebabkan soalan "side effect makan Herbalife" dah glamour, saya nak tunjuk lah sikit kesan-kesan makan Herbalife.

Kesan yang mula-mula sekali ialah anda akan rasa bangun pagi badan rasa ringan dan pembungan air sangat lawas. Toksin atau racun memang ada dalam badan kita. Ia terjadi daripada makanan yang kita makan. Contoh makanan yang boleh menyebabkan toksin tinggi ialah makanan bergoreng, makanan yang dibakar, tinggi pengawet, pewarna, perasa dan sebagainya. Toksin yang tinggi menyebabkan badan cepat letih, tak bermaya, pembungan tidak lawas, mengantuk, pemarah dan stress. Herbalife membantu proses detoks dengan menyingkirkan racun (toksin) di dalam badan melalui air kecil, air besar dan peluh. Teamix Herbalife sangat bagus untuk proses detoksifikasi. Hasil daripada proses detoks, badan akan lebih bertenaga, kurang stress, pembungan lawas.

Kesan yang kedua ialah baju dan seluar dah nampak longgar. Yang ni semua orang nak kan. Nak nampak kurus. Anda akan perasan baju dan seluar longgar bila masuk hari ke sepuluh dan ke atas minum Herbalife (hasil bergantung kepada badan individu).

Kesan yang ketiga berlaku selepas kesan kedua. Lepas anda perasan baju makin longgar, dah pasti berat akan turun. Kesan sampingan makan Herbalife akan nampak bila anda naik atas penimbang. Nah, berat turun lagi! Itu lah kesan makan Herbalife. Siapa nak kesan macam ni? Semua nak kan?

Side effect makan Herbalife. Turun 30kg
Kesan keempat, kulit nampak lebih cantik dan menawan (glowing). Orang lelaki atau perempuan sama saja akan nampak kesan ini pada kulit bila dah makan Herbalife secara konsisten. Herbalife ialah makanan untuk sel. Jadi, dia membaiki sel-sel tisu yang rosak dekat dalam badan. Sebab itu kulit akan nampak lebih cantik, cerah dan menawan.

Kesan kelima, makin awet muda. Bila Herbalife dah detox buang toksin badan, kulit akan nampak perubahan. Nak awet muda banyakkan makan makanan yang tinggi antioksidan. Makanan tinggi antioksida melambatkan penuaan. Dalam Herbalife teamix, NW antara produk yang tinggi antioksida.

produk ini tidak bertujuan merawat dan mengubati penyakit
Sebanarnya kalau nak diceritakan pasal kesan makan Herbalife ni banyak. Nak tengok lebih detail pasal kesan makan Herbalife boleh datang ke Hari Pelanggan Herbalife. Nanti boleh jumpa dengan orang yang dah makan Herbalife lebih daripada 5 tahun, 10 tahun, dan tengok apa kesan-kesan Herbalife yang berlaku pada mereka.


Sekiranya anda berminat untuk TURUN BERAT/NAIK BERAT/MAINTAIN BERAT/TURUN LEMAK/SARAPAN SIHAT/SPORT PERFORMANCE dengan Herbalife boleh hubungi:
COACH ASMA

No comments:

Post a Comment