Instagram : @coach_asmaaishah

03 April 2016

Coach Asma 013 2203389 l Ahli Bebas Herbalife : Misi Nutrisi Herbalife di Terengganu

Hari minggu memang hari yang agak sibuk untuk saya jumpa klien. Biasanya saya akan jumpa klien untuk follow up, one to one coaching, review pelan pemakanan dan masa untuk beramah mesra dengan klien. Dah memang tugas saya sebagai coach Herbalife untuk memastikan semua klien saya dapat hasil yang mereka inginkan. Tambah-tambah sekarang misi nak kurus sebelum raya dengan Herbalife ;)

Untuk minggu ini, jadual saya pergi review klien di sekitar Kuala Terengganu, Losong, Manir, GongBadak dan Marang. Untuk klien Herbalife saya yang tinggal di Dungun, Kemaman, Besut, Setiu, saya akan jumpa mereka dua kali atau sekali sebulan. Tapi untuk klien Herbalife saya yang berada nun jauh daripada saya seperti Melaka, Johor, Kuala Lumpur, Gombak, Puchong, Putrajaya, Kelantan, Pahang, Kedah dan beberapa buah negeri lagi, saya akan coaching dengan mereka secara online hampir setiap hari. Haaa.. ini lagi special kan...

Dekat bawah ni ada beberapa keping gambar masa saya pergi jumpa klien.

sesi menimbang 


Khusuk masing-masing duk dengar coach membebel hehe

Ni antara gambar yang sempat di snap senyap-senyap oleh Coach Atie. Kalau anda berminat nak tahu komposisi lemak badan, berat badan, jisim otot, air dalam badan dan lemak visceral boleh lah hubungi saya ye. Kalau yang duduk di sekitar Kuala Terengganu tengah mencari Herbalife boleh hubungi saya,


Sekiranya anda berminat untuk TURUN BERAT/NAIK BERAT/MAINTAIN BERAT/TURUN LEMAK/SARAPAN SIHAT/SPORT PERFORMANCE dengan Herbalife boleh hubungi:
COACH ASMA
013 2203389



  • Coach Bebas Herbalife & Ahli Bebas Herbalife - 4 tahun pengalaman
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecantikan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan

No comments:

Post a Comment