Instagram : @coach_asmaaishah

12 April 2016

Coach Asma 013 2203389 l Ahli Bebas Herbalife : Misi Nutrisi Herbalife di Kemaman dan Cherating

Ambil kesempatan dalam perjalanan ke training untuk coach Herbalife di Kuala Lumpur, saya sempat singgah di Kemaman dan Cherating, Pahang untuk jumpa dengan client kesayangan semua. Walaupun mereka jauh daripada saya tapi setiap hari saya akan berhubung dengan mereka dengan memberikan tips-tips turun berat badan di dalam group valued client saya. 

Nampaknya lawatan saya ke Kemaman dan Cherating kali ini memberi berita gembira. Mana taknya seorang coachee di Kemaman turun 2.5kg! Coachee dekat Cherating pula turun 1.1kg! Senyum lebar saya tengok coachee semua berpuas hati dengan result mereka. Mereka hanya menggantikan makan malam dan makan pagi dengan Herbalife dan ikut jadual pemakanan Herbalife yang saya berikan. 


Ada yang tanya nak turun berat ni dorang tak makan nasi ke? Eh, tak laa. Dorang makan je nasi. Siap saya nasihatkan dorang lagi untuk ambik nasi waktu tengahri. Diet Herbalife tak teruk sangat sampai tak makan nasi tau. Diet Herbalife simple je. Makan seperti biasa cuma waktu pagi dan malam je tukar pada Herbalife. Senang kan?


Sekiranya anda berminat untuk TURUN BERAT/NAIK BERAT/MAINTAIN BERAT/TURUN LEMAK/SARAPAN SIHAT/SPORT PERFORMANCE dengan Herbalife boleh hubungi:
COACH ASMA
013 2203389



  • Coach Bebas Herbalife & Ahli Bebas Herbalife - 4 tahun pengalaman
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecantikan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan

No comments:

Post a Comment