Instagram : @coach_asmaaishah

24 August 2017

Coach Asma 013 2203389 l Ahli Bebas Herbalife : Mencari Coach Herbalife di Terengganu?

Disebabkan kesedaran ilmu tu penting untuk turun berat maka nya semenjak dua menjak ni ramai orang mencari coach Herbalife. Sebab coach Herbalife memang sediakan FREE COACHING kepada semua coachee mereka. Free okayy hehe.. So, kalau jumpa si penjual Herbalife yang kenakan caj coaching tu bukan betul-betul coach Herbalife.

Cakap pasal coach Herbalife ni, lately ramai orang Terengganu yang mencari coach Herbalife. Ada yang dah pernah makan Herbalife dengan coach Herbalife luar dari Terengganu sebelum ni tapi sekarang nak cari coach Herbalife di Terengganu pulak. Alasannya mungkin sebab senang nak dapatkan produk tak payah pos atau senang nak jumpa coach secara bersemuka.

Saya memang coach Herbalife di Terengganu tapi ada je coachee saya di luar Terengganu. Sekiranya coachee di luar Terengganu, saya akan buat online coaching secara personal dan group coaching. Untuk online coaching, semua keperluan program turun berat akan saya bekalkan walaupun jarak hubungan antara coach dan coachee jauh. Hehehe.. Saya akan berikan pelan pemakanan, diari pemakanan sama seperti offline coaching saya di Terengganu. Dan yang paling best ramai je coachee saya turun berat dengan online coaching.

Kalau offline coaching saya di Terengganu, kelebihan dia cuma ada aktiviti bersama dengan coach. Biasanya aktiviti bersukan secara berkumpulan. So, sesiapa yang duduk di Terengganu sedang mencari coach Herbalife di Terengganu, saya sedia membantu anda.



Sekiranya anda berminat untuk TURUN BERAT/NAIK BERAT/MAINTAIN BERAT/TURUN LEMAK/SARAPAN SIHAT/SPORT PERFORMANCE dengan Herbalife boleh hubungi:
COACH ASMA
013 2203389


No comments:

Post a Comment