Instagram : @coach_asmaaishah

31 January 2015

Coach Asma 013 2203388 : Kelebihan dan Fungsi Formula 1 Herbalife

Turun berat dengan Herbalife tidaklah susah seperti yang disangka. Konsep Herbalife adalah menukar makanan biasa kita dengan protein shake yang mampu menurunkan berat badan.

Protein shake Herbalife atau nama sebenarnya Formula 1 adalah makanan gantian terbaik didunia dengan konsep selular nutrition. Ada beberapa faktor kenapa Formula 1 mampu membantu turun berat badan.

1. Kalori Formula 1 antara 90-150 kalori sahaja. Kalau plain shake hanya lah 90 kalori cuma kalau dicampur dengan buah atau low fat milk atau jus baru lah mencecah 150 kalori (bergantung pada berapa ml jus yang dicampur)

2. Mengandungi 55 nutrien 18 asid amino. Kandungan vitamin dan mineral dalam saru hidangan shake sudah mencukupi untuk badan kita setiap hari. Dianggarkan segelas shake bersamaan dengan 20kg sayur ada di dalamnya.

Produk Herbalife tidak bertujuan mengubati, mendiagnos dan merawat mana mana penyakit.


3. Berunsurkan protein tumbuhan yang berkuali tinggi. Kandungan protein yang ada di dalam shake adalah 100% protein tumbuhan bukannya protein haiwan. Protein tumbuhan tidak mengandungi lemak.

4. Kadar GI (jumlah karbohidrat) adalah sangat rendah. Di bawah 20 kadar index GI. Makanan yg rendah GI adalah sangat penting untuk mengawal kadar gula dalam darah. Kebaikan makanan rendag GI dapat menahan kenyang lebih lama. Dan yang terbaik Formula 1 Herbalife dalam kategori makanan yang rendah GI.

Produk Herbalife tidak bertujuan mengubati, mendiagnos dan merawat mana mana penyakit.

Hubungi saya untuk mengetahui tentang sarapan sihat dan berkhasiat untuk mengawal kalori anda setiap hari.
.

Coach Bebas Herbalife
Coach Asma 013-2203389

No comments:

Post a Comment