Instagram : @coach_asmaaishah

02 February 2015

Coach Asma 013 2203389 : Testimoni Turun Berat Badan Rakan Kelab Nutrisi Manir

Harini saya nak berkongsi kisah kejayaan Ila, salah seorang rakan kelab nutrisi saya di Manir berjaya turun berat badan sebanyak 7KG! Saya mengenali Ila melalui suaminya yang singgah menemani abang sepupunya bersarapan sihat di kelab nutrisi saya.

 Sebenarnya Ila dah pernah makan Herbalife sebelum ini untuk program untuk turun berat dengan coach lain tetapi tak berjaya. Tapi bila dia tengok hasil dari rakan kelan nutrisi saya berjaya turun berat dengan Herbalife, Ila membuat keputusan untuk mencuba sekali lagi Herbalife tapi sebagai ahli minum di kelab Manir. Ila hanya minum Herbalife sebagai sarapan pagi di kelab nutrisi saya di Manir setiap hari. 



Jadi sesiapa yang pernah mencuba Herbalife tapi tak dapat hasil boleh cuba untuk ambik program turun berat di kelab nutrisi. Ini kerana anda akan mendapat bimbingan coach di kelab setiap hari dan semangat daripada rakan kelab yang lain. Atau boleh saja hubungi saya untuk saya personalize kan program anda.

013-2203389
Coach Pengurusan Berat Badan


No comments:

Post a Comment