Instagram : @coach_asmaaishah

15 March 2016

Coach Asma 013 2203389 l Coach dan Ahli Bebas Herbalife : Aktiviti Membakar Lebihan Kalori Dapat Membantu Menurunkan Berat Badan

Pernah atau tak bila anda makan berlebihan daripada kalori badan perlukan, anda rasa menyasal tak sudah. Sebagai seorang coach Herbalife, saya pun pernah merasa perasaan begitu walaupun kalori yang masuk itu tak adalah berlebihan daripada orang yang tidak menggunakan Herbalife. Kalau berlaku situasi berlebihan kalori dalam hari itu, anda perlu membakar semula kalori yang berlebihan tersebut. 

Contohnya, kalori harian saya hanyalah 1300 kalori sahaja. Andai kata pada hari ini saya makan 1700 kalori, 400 yang tidak berjaya dibakar pada hari ini. Jadi, apa yang perlu saya buat ialah, saya perlu membakar semula 400 kalori yang terlebih itu. Disini saya sertakan beberapa cara aktiviti atau senaman yang boleh membantu anda membakar lebihan kalori.






Kesimpulannya, beringat sebelum makan. Ketahui kalori harian anda dan tahu kalori yang anda makan. Jangan makan ikut mulut ya. Kerana mulut badan makin membesar.


Sekiranya anda berminat untuk TURUN BERAT/NAIK BERAT/MAINTAIN BERAT/TURUN LEMAK/SARAPAN SIHAT/SPORT PERFORMANCE dengan Herbalife boleh hubungi:
COACH ASMA
013 2203389



  • Coach Bebas Herbalife & Ahli Bebas Herbalife - 4 tahun pengalaman
  • Coach Cara Kurus Dengan Herbalife  | Naik Berat Badan 
  • Menjaga Kecantikan Kulit 
  • Kami akan memberikan segala konsultasi berkaitan dengan produk Herbalife, 
  • Senarai Produk Herbalife yang di perlukan mengikut program
  • Senarai Harga Herbalife Worldwide
  • Bagaimana untuk mendaftarkan sebagai ahli untuk diskaun murah
  • Panduan untuk 'eat clean' Malaysian Way
  • Senarai barang utk di beli di pasar raya untuk pemakanan sihat
  • Meal plan mengikut program yang anda ikuti
  • Pemantauan berterusan
  • Analisa Berat Badan

No comments:

Post a Comment