Instagram : @coach_asmaaishah

25 January 2015

Coach Asma 013 2203389 : Cara Nak Kurus

Masuk tahun baru for sure salah satu azam baru NAK KURUS kan. Bukan setakat yang badan besar atau gemuk malahan yang dah badan langsing pun masih ada perasaan nak kurus. Mungkin sebab dah start nampak 'spare tyre' dekat perut, bawah dagu dan tepi pinggang walaupun berat dah ideal. 

Jadi untuk merealisasikan impian tahun baru ramailah yang duk tanya encik Google 'cara nak kurus', 'tips kuruskan badan', 'produk untuk kuruskan badan' dan sebagai nya. Konsep asal untuk turunkan berat meraka tak faham. Bersenam semata-mata tanpa menjaga pemakanan bukanlah cara terbail untuk nak kurus. Yang sepatutnya utamakan amalan pemakanan dahulu barulah ditambah dengan senaman. 

Macam mana nak jaga pemakanan tu? Tak payah makan nasi ke? Ni antara soalan utama kalau aku buat coaching untuk client yang nak kurus. Jawapan simple aku senang je. Tukarkan sarapan pagi dan makan malam yang duk jadi amalan kita tu pada Protein Shake. Kenapa protein shake? Sebabnya protein shake tu adalah makanan juga cuma yang banyak bezanya dengan sarapan harian kita ialah dia mengandungi 55 nutrition 18 asid amino yang memang diperlukan oleh tubuh kita setiap hari. Dan lagi satu keistimewaaan protein shake ni kalorinya sangat rendah tapi boleh membuatkan kita kenyang sehingga 3-4 jam. Jadi sangat sesuai untuk dibuat sarapan dan makan malam.

*Produk ini tidak bertujuan merawat atau mendiagnosis penyakit*
Herbalife Formula 1 Shake adalah sangat sesuai untuk mereka yang nak kurus. Hanya dengan gantikan sarapan normal kita contohnya nasi lemak, nasi minyak, roti putih, mee goreng, roti canai, teah tarik dan sebagainya dengan Formula 1 Shake. Dan aku sebagai seorang coach memang tak ragu-ragu mencadangkan Herbalife shake sebab ia adalah makanan gantian dan pengurusan berat badan no 1 di dunia. 

Dalam majalah Shape keluaran Januri 2015
Makanan gantian No 1 di Dunia

Mencari Coach untuk turun berat? 
Boleh contact Coach Asma 013-2203389. 

*Product diatas tidak bertujuan merawat atau mendiagnos penyakit

No comments:

Post a Comment